.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند. آخرین گمانه ها از انتخابات اسفند ۱۴۰۲/ نقشه چراغ خاموش حامیان سید ابراهیم رئیسی برای ورود به مجلس دوازدهم /نزدیکان علی لاریجانی هم آماده رقابت شدند/ خیز دولت سابق با محوریت عبدالرضا رحمانی‌فضلی(خبر)
بر اساس اخبار به گوش رسیده نمایندگانی از دوره‌های هشتم و نهم و دهم که عموما نزدیک به علی لاریجانی هستند، در حال زین کردن اسب انتخابات مجلس دوازدهم هستند.(ادامه)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری. پسران فاطمه بی‌شمارند(يادداشت)
فاطمیه به جز آنکه موسمی برای گرامیداشت مقام کوثر رسول‌الله (ص) است، دو ویژگی برجسته و معنادار سیره بانوی دو عالم را در ذهن متبادر می‌کند؛ نخست مظلومیت و دوم ولایتمداری.(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
 شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. علی لاریجانی از نوع دبیرکلی حزب؛ اصلاح‌طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح‌طلب
شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. (ادامه)

مشاور عالی رییس مجلس در دوره دهم، گفت: شایعه ورود آقای لاریجانی حداقل تا امروز صحت ندارد. آقای لاریجانی هم درباره این مساله هیچ موضعی نداشتند و کسی هم از ایشان دعوت نکرده که به انتخابات ورود کند. شرط لاریجانی برای اصلاح طلبان و اصولگرایان؟ اساسا او صحبتی در این خصوص با کسی نکرده / از لاریجانی دعوت نشده که به انتخابات ورود کند؛ بعید هم می دانم خودش تا به امروز به تصمیمی رسیده باشد(خبر)
مشاور عالی رییس مجلس در دوره دهم، گفت: شایعه ورود آقای لاریجانی حداقل تا امروز صحت ندارد. آقای لاریجانی هم درباره این مساله هیچ موضعی نداشتند و کسی هم از ایشان دعوت نکرده که به انتخابات ورود کند.(ادامه)
وضعیت نکا از نظر کرونا فوق حاد است
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا با اشاره به وضعیت فوق حاد در این شهرستان افزود: روزانه بیش از هفت نفر از همشهریان نکایی بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری می‌شوند.(ادامه)
فرماندار نکا: پایگاه های سلامت به جای ایستگاه های صلواتی دایر می شود
فرماندار نکا گفت: با توجه به شور حسینی مردم خیابان‌ها منازل و میادین شهری را حسینی خواهیم کرد و به جای ایستگاه‌های صلواتی پایگاه های سلامت و توزیع پکیج سلامت دایر شود(ادامه)
شهرستان نکا در وضعیت فوق‌قرمز کرونا قرار دارد
مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، شهرستان نکا در وضعیت فوق قرمز کرونا قرار دارد و در ماه محرم امسال باید رعایت مسائل بهداشتی با دقت بیشتری انجام شود.(ادامه)
دستور رئیس ستاد کل درباره نیروی قدس +عکس
سرلشکر محمد باقری طی نامه‌ای به فرمانده سپاه، خواستار ادامه راه سردار سلیمانی با صلابت و اراده‌ای پولادین شد.(ادامه)
۲ موکب مازندران در شهر کربلا برای خدمات دهی به زائران برپا شد
مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران در کربلا گفت: دو ورزشگاه با دو موکب مستقل برای خدمات دهی به زائران اربعین مهیا شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی  3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد..... شجاعی : مجلس کنونی ضعیف ترین مجلس در ادوار گذشته بوده است / پسرم بیکار است / شکایت ابوالفضل سرافراز علت رد صلاحیتم در دور قبل مجلس بود /تنها منبع درآمدی بنده حقوق دریافتی کارمندی است
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی در خصوص کاندیدا شدن احتمالی 3 عضو از خاندان خود در مجلس آتی از منطقه کیاسر،گفت:ادعای نماینده شدن در مجلس شورای اسلامی کار ساده ای نیست و شخص کاندیدا باید از وقت،مال،اعتبار و آبروی خود مایه بگذارد.....(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد ..... استعفای شجاعی از ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی کیاسری برای نامزدی در یازدهمین دوره اتتخابات مجلس شورای اسلامی از سمت ریاست مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور استعفا کرد .....(ادامه)
قدردانی خانواده شهید «نوریان» از شرکت در تشییع پیکر سرباز عاشق ولایت
پدر شهید عارف نوریان طی نامه‌ای از حضور پرشور مردم در مراسم استقبال و تشییع از پیکر شهید تشکر و قدردانی کرد و آورده است؛ حضور شما باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب شده است.(ادامه)
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برنامه‌های این اداره کل در سال جاری را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های اداره کل اوقاف گلستان در سال جاری
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برنامه‌های این اداره کل در سال جاری را تشریح کرد. (ادامه)
حضرت زینب(س) واقعه کربلا را بقا و استمرار داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: حضرت زینب(س) واقعه کربلا را بقا و استمرار داد.(ادامه)
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند.... تغییر رویکرد بومی گرایی به جابجایی استانداران
شمال نیوز : آنچه در این آمارها مشخص است دو مساله را مشخص می کند .استانداران کشور جوان نشده اند بلکه اکثرا از استانی به استان دیگر منتقل شده اند. همچنین اکثر استانداران بومی به مناطقی خارج از زادگاه خود منتقل شده اند. در این میان بعضی استانداران به مانند....(ادامه)
رئیسی: امروز خیلی‌ها مدعی خط امام هستند/ اگر بنیه دفاعی کشور تحقیر شود قطعا ضربه می‌خوریم
رفاه یک اصل مهم است و مردم باید در رفاه باشند. اما این رفاه باید در عین امنیت اجتماعی و با حفظ استقلال کشور در حوزه‌های مختلف باشد و ما به هر طریقی رفاه نمی‌خواهیم. ما امروز باید به بنیه دفاعی کشور احترام بگذاریم، اگر بنیه دفاعی کشور مورد تحقیر و بی‌توجهی قرار گیرد قطعا ضربه می‌خوریم. (ادامه)
همایش رهروان شهدای محور چناره در بهشهر
(ادامه)
شمال نیوز: هیچ نموداری نمی تواند از لحظه ای بگوید که چگونه خط شکنان غواص از دل موج مرده اروند گذشتند، دشمن را در پشت دژی به ظاهر نفوذناپذیر، غافلگیر کرده و شبه جزیره راهبردی فاو را به تصرف درآوردند.

بازخوانی حماسه ماندگار لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس
شمال نیوز: هیچ نموداری نمی تواند از لحظه ای بگوید که چگونه خط شکنان غواص از دل موج مرده اروند گذشتند، دشمن را در پشت دژی به ظاهر نفوذناپذیر، غافلگیر کرده و شبه جزیره راهبردی فاو را به تصرف درآوردند. (ادامه)
علی حاجی‌ناصری روایتی از «جزیره جزیره» شدن فراکسیون‌ها در مجلس دهم(ديدگاه)
علی حاجی‌ناصری(ادامه)
عاقبت 18 بازمانده شاخص مجلس نهم
مجلس نهم با تمامی فراز و فرودهایش به پایان رسید؛ مجلسی که حدود 75 درصد نمایندگان آن نتوانستند مجددا اعتماد مردم را برای حضور در دوره دهم کسب کنند. (ادامه)
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد.
..... عده‌اي خواهان اداره کشور به شکل احمدي نژادي هستند!
شمال نیوز : قطعا آقاي لاريجاني رئيس است و حتي اگر با آقاي عارف رقابت کند هم 150 تا 160 راي براي رياست دارد. اگر هم عارف با او رقابت نکند، راي 90 درصدي در مجلس بعد مي‌آورد. .....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند.

مگر شورای‌ نگهبان مفسدین را تایید می‌کند؟/حدادعادل می‌خواست رئیس‌جمهور شود نه رئیس صداوسیما
شمال نیوز: نماینده ساری در مجالس هشتم و نهم با رد صلاحیت شورای نگهبان از ورود به مجلس دهم بازماند با این حال مخالف کسانی است که به آرای منتخبان ملت تعریض وارد می‎کنند. (ادامه)
نمایندگان بازمانده از مجلس دهم پس از دوران نمایندگی چه می‌کنند؟
(ادامه)
شمال نيوز: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند.




جعفرزاده: احمدی‌نژاد نمی‌تواند با رشوه فساد انگیز 250 هزار تومان برگردد/ مردم او را ردصلاحیت می‌کنند
شمال نيوز: مردم ایران هشیارتر از آن هستند که با رشوه فساد انگیر یارانه 250 هزار تومانی به احمدی نژاد رای بدهند. (ادامه)
مجلس در سال 1394 چگونه گذشت؟
شاید بتوان سال 94 را هسته‌ای ترین سال مجلس در ادوار گذشته معرفی کرد. (ادامه)
شمال نیوز: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید باید از تجربه لاریجانی برای ریاست مجلس دهم استفاده کرد و عارف نیز از ریاست لاریجانی حمایت می کند.
نماینده رشت: عارف هم با ریاست لاریجانی موافقت می‌کند
شمال نیوز: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید باید از تجربه لاریجانی برای ریاست مجلس دهم استفاده کرد و عارف نیز از ریاست لاریجانی حمایت می کند. (ادامه)
مصطفی داننده اصلاح‌طلبان و لیست ناشناخته‌ها/ امید چپ‌ها به لیستی رای دادن مردم(يادداشت)
مصطفی داننده (ادامه)
مردم در انتخابات 7 اسفند حماسه می‌آفرینند
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: مردم قطعا در انتخابات 7 اسفند حماسه خواهند آفرید و عده قلیلی هم که تلاش دارند تا انتخابات پرشوری را نداشته باشیم تلاش‌شان بی‌ثمر است.(ادامه)
نماينده شمالي مجلس: برخی نمایندگان ادوار برای رد صلاحیتم گزارش تهیه کردند!
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: خبرهای بسیاری درباره تایید و همچنین رد صلاحیت بنده و دیگر همکارانم منتشر شده که نمی‌توانم هیچ‌کدام از این اخبار را تایید کنم. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.